StoryEditor

Marketingoví misionári so slaboduchým posolstvom

09.03.2016, 23:00

Tokanie pri bare: on rozpráva vtipy, hodí na pult kľúčiky s príveskom Porsche a naparuje sa ako žehlička. Ona sa smeje, prudko flirtuje, pije víno, ktoré jej on objednal. Ale kto tu vlastne koho zvádza? Celkom očividne chlap ženskú, avšak ľudia sú zajedno v tom, že ženy si vyberajú mužov, a nie naopak. Koniec koncov, francúzsky sociálny filozof Jean Baudrillard to vystihol: Kto sa pokúša niekomu zapáčiť, už podľahol jeho šarmu. Platí to aj o trhoch? Kto chce zviesť zákazníka, musí naj...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 1, menuRoute = komentare, menuAlias = komentare, menuRouteLevel0 = komentare, homepage = false
20. apríl 2024 06:25