20.10.2017, 00:00

Díler pýta viac

Facebook sa snaží monetizovať svoju platformu, z ktorej sa stala pre významnú časť populácie bezlátková závislosť.

Facebook
Zdroj: Reuters

Facebook sa prejavil ako drogový díler. Za niekoľko rokov navykol väčšinu značiek, médií, ale aj politikov na rozširovanie ich príspevkov medzi milióny Slovákov na sociálnej sieti zadarmo, teraz si začal za pravidelné dávky návštevnosti pýtať peniaze. Je to zlá správa pre médiá a ešte horšia pre používateľov. Ak doteraz bolo možné šíriť kvalitný obsah medzi fanúšikov stránok bezplatne, po novom si už budú môcť dovoliť preniknúť na obrazovky používateľov len majetní vlastníci stránok. O obsahu, ktorý bude väčšina Slovákov konzumovať prostredníctvom Facebooku, bude rozho

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.