06.11.2017, 00:00

Facebook nad bilbordy

Politici museli za svoje prezentácie platiť, ak teda nechceli skončiť v nudnom Prieskumníkovi.

Facebook
Zdroj: Reuters

Otrepaný fór pri župných voľbách hovorí – vyhrá ten, kto má viac fejsbúkových priateľov. Skutočnosť, že na kreslo predsedu samosprávneho kraja postačí pár tisíc hlasov, nie je nová. Špecifikom piatych župných volieb bol však nielen zvýšený záujem verejnosti spôsobený obavami z výhry človeka, ktorého porazí aj „vrece zemiakov“, ale aj kampaň na Facebooku. A práve sociálna sieť lepšie ako predvolebné prieskumy indikovala nálady voličov. Víťazstvá Drobu či Luntera doslova svietili na internete už deň vopred. Agitka v podobe selfíčok s volebnými lístkami takisto poukáza

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.