Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyNápad, aby návštevníci barov či kultúrnych a športových podujatí absolvovali komunitné testy, je originálny asi ako diplomová práca ústavného činiteľa.
Pripomeňme, že už koncom októbra chcel dunajskostredský DAC vo futbalovom šlágri proti Slovanu aj divákov. A na vlastné náklady sa ich rozhodol otestovať, „obetovali na to" 50-tisíc eur. Hygienici však vtedy ich nápad zamietli, hoci to bola ideálna možnosť, aby si štát vyskúšal, ako vie za vlastné testovať vo veľkom súkromník.
Majiteľ klubu Oszkár Világi bol však trúfalý, svoje riešenie chcel zrealizovať týždeň predtým, ako mal Igor Matovič naplánovanú realizáciu svojho svetového testovacieho unikátu v boji proti korone.
A tak namiesto toho, aby sme sa najskôr zamerali na fanúšikov motivovaných vidinou futbalu, sme z užitočného testovania urobili iba celoplošné vydieranie.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 81% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.