StoryEditor

Cenník internetovej inzercie na HNonline.sk

25.08.2004, 16:03

 

Ceny jednotlivých reklamných formátov sú uvádzané za 1 000 videní (CPT – Cost Per Thousand) a bez DPH, ak nie je uvedené inak. Súčasťou objednávky reklamnej kampane musí byť URL, na ktoré bude banner odkazovať. U reklamných formátov, ktoré akýmkoľvek spôsobom prekrývajú alebo zasahujú do obsahu webu, musí byť umožnené reklamu preskočiť alebo vypnúť.
Agentúrne zľavy poskytujeme len zmluvným klientom.
Hotové podklady (objednávku, banner/kód s URL) je potrebné dodať najneskôr 2 pracovné dni pred uverejnením. Bannery nad stanovenú maximálnu veľkosť má prevádzkovateľ právo odmietnuť
.

Cenník platný od 1. 8. 2007

Cenník internetovej inzercie na HNonline.sk platný od 1. 8. 2007
Reklamná forma

Rozmer kreatívy v pixeloch

Cena za 1 000 zobrazení (CPT)

FULLBANNER

468 x 60

650 Sk

SQUARE

do 300 x 300

800 Sk

SCREEN

do 1000 x 200

2 400 Sk

SKYSCRAPER

120 x 600

1 200 Sk

ACTIVE PILOT/STICKY ADD (NÁLEPKA)/BUTTON

550 x 500 ->
-> 200 x 220

800 Sk

INTERSTITIAL

na celú obrazovku

3 500 Sk

PR ČLÁNOK

nestanovený

4 500 Sk/deň

 

DETAILNÝ POPIS REKLAMNÝCH FORIEM

 

FULLBANNER

Banner je štandardná horizontálna forma reklamy, ktorá sa zobrazuje v hornej polovici stránky, vedľa loga HNonline. Banner bol ešte donedávna najdominantnejšou reklamnou formou, ale keďže jeho účinnosť mierne klesla, musí byť po kreatívnej stránke veľmi dobre zvládnutý. Banner môže byť statický, animovaný a v poslednom čase aj ako rozšírený flash banner.
Rozmer: 468 x 60 pixelov
Veľkosť: do 20 kB
Umiestnenie: umiestnenie plochy v hlavičke napravo od loga portálu

 

Všetky stránky

Hlavná stránka, podstránky

650 Sk

 

SQUARE

Veľmi často používaný aj vďaka svojim atypickým, netradičným štvorcovým rozmerom. Navádza užívateľov na domovské stránky inzerenta. V danej forme sa veľký dôraz kladie na grafické spracovanie, logo klienta či kombináciu loga s produktovým textom.
Rozmer: spravidla 300 x 300 pixelov, prípadne 300 x 250 px, 250 x 250 px atď.
Veľkosť: do 20 kB
Umiestnenie: na jednej pozícii - v článku, pod perexom

 

Všetky stránky

Hlavná stránka, podstránky

800 Sk

 

SKYSCRAPER

Skyscraper sa tiež zaraďuje medzi veľmi využívané reklamné formy a vďaka nevšednému rozmeru si jeho popularitu získava najmä možnosť umiestnenia väčšieho objemu informácií na prezentáciu klienta. Najúčinnejší pre zvyšovanie povedomia o značke produktu.
Rozmer: 120 x 600 pixelov
Veľkosť: do 20 kB
Umiestnenie: na jednej pozícii - na pravom stĺpci, vedľa samotnej stránky

 

Všetky stránky

Na pravej strane stránky

1 200 Sk

 

ACTIVE PILOT/STICKY ADD (NÁLEPKA)/BUTTON

Forma je pevne umiestnená na stránke najčastejšie vpravo hore alebo dole a zostáva na svojom mieste aj pri rolovaní stránky.
Rozmer: veľká kreatíva do 550 x 500, malá do 200 x 220 pixelov
Veľkosť: do 15 kB
Umiestnenie: v samostatnom priestore internetového prehliadača

 

Všetky stránky

V samostatnom priestore

800 Sk

 

INTERSTITIAL

Reklama sa zobrazí na stanovený čas na celej obrazovke ešte pred načítaním hlavnej stránky.
Rozmer: na celú obrazovku
Veľkosť: do 40 kB
Umiestnenie: na celej obrazovke pred načítaním hlavnej stránky

 

Hlavná stránka

Pred načítaním stránky

3 500 Sk

 

SCREEN

Forma zaberá maximálne polovicu z výšky stránky a celú jej šírku. Priamo zasahuje do layoutu.
Rozmer: 1000 x 200 pixelov
Veľkosť: do 30 kB
Umiestnenie: v hornej časti obrazovky, nad samotnou stránkou

 

Všetky stránky

Navrchu stránky

2 400 Sk

 

PR ČLÁNOK

Článok s reklamným obsahom klienta, ktorý sa zobrazuje medzi štandardnými článkami stránky.
Rozmer: nestanovený
Veľkosť: text nie je obmedzený, maximálny počet obrázkov je 10
Umiestnenie: medzi riadnymi článkami
Poznámka: cena je stanovená na 1 deň (24 hodín)!

 

Hlavná stránka

Medzi riadnymi článkami

4 500 Sk

 

KONTEXTOVÁ REKLAMA

Na stránke je možné umiestniť aj reklamné textové odkazy (kontextová reklama) v súlade s podmienkami  prevádzkovateľa systému. Cena a forma umiestnenia odkazu je závislá od dopytu po danom reklamnom slove a ďalších dohodnutých podmienok prevádzkovateľa a vlastníka stránky.

 

CENNÍK INZERCIE PRE CHARITATÍVNE ORGANIZÁCIE

Parametre inzercie sa dohadujú individuálne. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť alebo znížiť dohodnutý objem inzercie, čím negarantuje splnenie dohodnutého objemu inzercie. Jednotková zľava je pevná - 50 % z komerčnej ceny.

 

Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti ECOPRESS, a. s., vydavateľa denníka Hospodárske noviny pre predaj internetovej inzercie

1. Uzavretie inzertnej zmluvy o uverejnení inzercie
a. Inzercia sa prijíma výhradne na základe objednávky, prípadne na základe uzavretej zmluvy. Objednávka musí obsahovať všetky potrebné náležitosti: Obchodné meno objednávateľa, sídlo objednávateľa, adresu pre zaslanie fakturácie, IČO a IČ DPH, bankové spojenie, meno zodpovednej osoby, presné zadanie objednanej služby
b. Objednávateľ doručí objednávku v písomnej forme na adresu ECOPRESS, a. s., poštou, faxom, osobne.
c. V prípade, že objednávateľ má inzertný priestor rezervovaný, je povinný do dátumu určeného ECOPRESSom, a. s., zaslať objednávku či rezerváciu zrušiť. V prípade, že tak neurobí, môže ECOPRESS, a. s., poskytnúť tento inzertný priestor inému objednávateľovi.
d. Za včasné a bezchybné dodanie podkladov do obchodného oddelenia ECOPRESS, a. s., t. j. dva pracovné dni pred začiatkom kampane, je zodpovedný objednávateľ reklamnej kampane. V prípade, že objednávateľ nedodá podklady včas, ECOPRESS, a. s., nemôže garantovať včasné zadanie inzercie a fakturácia bude prebiehať na základe objednávky.

2. Právo odmietnuť inzerát
a. ECOPRESS, a. s., má právo neprijať objednávku inzercie od objednávateľa, ktorý je dlžný sumu za zverejnenú inzerciu, prípadne pozastaviť plnenie až do zaplatenia dlžnej sumy.
b. ECOPRESS, a. s., má právo odmietnuť zverejnenie inzerátu bez uvedenia dôvodu. Objednávateľ je povinný bezodkladne po výzve ECOPRESSu, a. s., odstrániť predmetný inzerát.

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
28. apríl 2024 17:23