StoryEditor

Kaufland nepôjde v šľapajach Lidlu, ten ušetril tisícky ton papiera

11.10.2021, 11:00
Síce pravidelne zapĺňajú stránky, no aj napriek tomu ich veľa spotrebiteľov číta a na základe nich nakupuje. V posledných rokoch sa však objem tlačených letákov znižuje.

Asi najčastejšie sa s nimi stretnete vo vlastnej schránke. Spomedzi poštových zásielok povyberáte letáky, a aj keď často skončia v koši, predsa len sú doteraz jedným z používaných spôsobov propagácie výrobkov.

Možností, ako informovať zákazníkov, je však v dnešnom modernom svete oveľa viac. Preto sa ešte pred viac ako rokom rozhodli v obchodnej sieti Lidl zrušiť distribúciu tejto papierovej formy do domácností.

Presedlali na online prostredie, kde intenzívne pracujú na rozširovaní digitálnych kanálov. „V rozpätí dvoch rokov sa počet čitateľov nášho elektronického letáka priemerne zdvojnásobil a naďalej očakávame rastúci tr...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Európa chytená do čínskej pasce. Lacné autá tu značky predávajú aj dvakrát drahšie 02 - Modified: 2024-05-09 10:45:24 - Feat.: - Title: Ostrov a útočisko najbohatšieho piráta je na predaj. Záujemcovia si budú musieť siahnuť hlboko do vrecka 03 - Modified: 2024-05-07 07:14:01 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu v marci vzrástli o pol percenta, najpomalšie od začiatku roka 04 - Modified: 2024-05-06 12:52:34 - Feat.: - Title: Sme použiť nástroje na ochranu ekonomiky pred praktikami Číny, vyhlásila von der Leyenová v Paríži 05 - Modified: 2024-05-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Zaži japonský sen na vlastnej koži. V krajine je deväť miliónov prázdnych domov a pribúdajú ďalšie, má to bizarný dôvod
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
11. máj 2024 22:56