obchod, športové potrebyArchív HN
Na Slovensku sa predajcom športových potrieb darí. Výnimkou je stratový Exisport, ktorý mení majiteľa.
Zdravý a aktívny životný štýl je v posledných rokoch fenoménom aj na Slovensku. Okrem preplnených fitnescentier to dokazujú aj neustále rastúce tržby najväčších predajcov športových potrieb. Za rok 2017 minuli zákazníci nakupujúci v predajniach A3 Sport, Decathlon, Exisport, Insportline, Intersport, Sportisimo a Sportsdirect spolu viac než 142 miliónov eur. To znamená, že od roku 2013 vzrástli tržby najväčších hráčov operujúcich na Slovensku v segmente športových potrieb o viac než 55 miliónov eur.
Koniec koncov, nadšenci majú v týchto predajniach pod jednou strechou možnosť neobmedzeného výberu akýchkoľvek športových potrieb, náradia, oblečenia, obuvi a d...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-23 06:00:00 - Feat.: - Title: IKEA, Spotify, Nokia či LEGO. Pozreli sme sa, ako vznikli legendárne názvy slávnych spoločností
02 - Modified: 2024-05-22 13:00:00 - Feat.: - Title: FOTO Párkom odzvonilo. Český podnikateľ leje do rožkov sviečkovú a dobýva benzínky po celej krajine
03 - Modified: 2024-05-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Viac ako 200 obyvateľov a žiaden obchod. Na potravinové púšte na Slovensku doplácajú najmä seniori
04 - Modified: 2024-05-07 07:14:01 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu v marci vzrástli o pol percenta, najpomalšie od začiatku roka
05 - Modified: 2024-05-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Bezostyšné návraty ukazujú, že sme vo veku drzosti