Útvar hodnoty za peniaze zverejnil odporúčania pre efektívnejšiu výstavbu diaľničnej siete. Príkladom by nám mali byť krajiny ako Nemecko a Rakúsko.
Ešte 1 000 kilometrov diaľnic a rýchlostných ciest a ďalších 538 kilometrov ciest prvej triedy k tomu. To je potrebné pre dobudovanie kompletnej cestnej siete na Slovensku. Aj s rekonštrukciou súčasných „jednotiek“ by sa faktúra za tieto stavby mala vyšplhať na 23 miliárd eur.
V novej štúdii to spočítal Útvar hodnoty za peniaze. Problém však nie je len v peniazoch, ale aj v určení priorít.
Poradie dôležitosti nových ciest sa totiž podľa odborníkov mení každou vládou a výsledkom je, že sa stavia chaoticky. Analytici preto prichádzajú s riešením: treba pripraviť zoznam investičných projektov do roku 2030 a každé dva roky ho pod drobn...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 19:57:05 - Feat.: - Title: Nikaragua zrušila zmluvu o výstavbe prieplavu medzi dvoma oceánmi
02 - Modified: 2024-05-09 10:42:17 - Feat.: - Title: Nový druh križovatky na Slovensku: Znižuje rýchlosť áut a zámerne ich obmedzuje
03 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť
04 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh
05 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur