Prednedávnom sa v médiách riešila otázka neetickej reklamy na biely alkohol a zároveň jej nevhodného umiestnenia. Čia to je chyba? Kto môže za to, že na trh príde eticky nevhodná reklama. Klient alebo agentúra, ktorá reklamu navrhuje?
Jednoznačne klient. Bol to už tretí prípad toho istého klienta, na ktorý Rada pre reklamu dostala viacero podnetov už v minulosti. Podľa agentúry je to klient, ktorý si vybral takýto spôsob komunikácie. Zároveň musím povedať, že reklama bola pripravená tak, aby neporušila žiaden zákon.
Nie je úlohou agentúry usmerniť komunikáciu klienta?
Do určitej miery áno, ale je to aj o etickom nastavení firmy. A firmu riadia ľudia, ktorí majú tiež nejaké etické normy. Či už slobodnejšie, alebo prísnejšie.
Síce v súlade so zákonom, akurát vzbudia verejnú diskusiu, pretože bola neetická. Mám...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2007-08-27 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Česi nemajú dátum pre euro
01 - Modified: 2024-05-04 08:12:38 - Feat.: - Title: Relácia ELEMENTY ženy: Tréner Tomáš Mihálik silovom tréningu, čo s boľavým chrbátom a veriť influencerom?
02 - Modified: 2024-05-03 09:00:00 - Feat.: - Title: Postavili ste si bazén a neskolaudovali ste ho? Advokát v rozhovore pre HN hovorí, aké máte možnosti
03 - Modified: 2024-04-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Jana Kirschner: V Británii sa mi vyčistili hodnoty. Tu vláda robí likvidačné opatrenia proti kultúre a ľuďom
04 - Modified: 2024-04-27 09:01:43 - Feat.: - Title: ROZHOVOR: Účasti na eurovoľbách by pomohlo spájanie hlasovaní. V Belgicku chodí voliť takmer 90 percent ľudí
05 - Modified: 2024-04-27 12:00:00 - Feat.: - Title: Po Slovensku anonymne ukrývajú peniaze na verejných miestach. Jeden fanúšik nás sledoval, hovorí dvojica z projektu Cash catch