StoryEditor

Super Bowl ako drahá nálepka na reklamu

04.02.2016, 23:00
Nedeľné finále amerického futbalu by sme mohli nazvať aj televíznym festivalom reklamy. Takmer štvrtina ľudí si sadá k nemu len kvôli reklamným spotom

Super Bowl je tradične najsledovanejším športovým podujatím v Spojených štátoch. Vysielanie finále amerického futbalu si každý rok striedajú televízie Fox, NBC a CBS. A aj pre ne ide o vrchol športovej sezóny. Počas vyvrcholenia 50. ročníka si inzerenti za 30-sekundový spot zaplatia astronomické štyri milióny a osemstotisíc dolárov.

Cena reklamného spotu počas finále vzrastie oproti bežnej sezóne amerického futbalu viac ako trinásťkrát. V minulom ročníku odvysielali telev...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2008-01-30 20:26:51 - Feat.: 0 - Title: Brazílske Rio ovládol karneval farieb
01 - Modified: 2024-04-22 08:09:38 - Feat.: - Title: Kto bol Fedor Flašík? Marketingový mág potiahol Mečiara vo voľbách a vytvoril Roberta Fica 02 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto! 03 - Modified: 2024-04-12 10:38:05 - Feat.: - Title: E-commerce si s PPC (ne)vystačí. Čo si vyžaduje zmena správania spotrebiteľov a inovácie? 04 - Modified: 2024-04-11 08:00:00 - Feat.: - Title: Aitana očarila sociálne siete a zarába pritom milióny. Na rande ju radšej nevolaj, vytvorila ju totiž umelá inteligencia 05 - Modified: 2024-04-07 12:29:12 - Feat.: - Title: Expert na kampaň Ruttkay pre HN: Vidiek spôsobil efekt „Schwarzenberg“. Korčokov varovný prst bol neštátnický
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
01. jún 2024 16:47