Šéf koncernu Volkswagen Herbert Diess oznámil vrcholovému manažmentu plán na zníženie výdavkov.TASR
StoryEditor

Volkswagen škrtne investície. Ako dopadne bratislavský závod?

09.06.2020, 00:00
Avizované úspory by sa mali z veľkej miery bratislavskej výrobe vyhnúť, zároveň by jej vďaka rastúcej efektivite mohli prihrať nový model.

Automobilky sa dali na koronadiétu. Snažia sa šetriť všade, kde sa dá. Výnimkou nie je ani najväčší výrobca vozidiel na svete, nemecký koncern Volkswagen. „Musíme výrazne znížiť výdavky na výskum a vývoj, investície a fixné náklady v porovnaní s predchádzajúcim stavom plánovania,“ oznámil podľa nemeckého Automobilwoche výkonný riaditeľ koncernu Herbert Diess vo svojom príhovore vrcholovým manažérom skupiny.


Dôvodom má byť pokles likvidity spôsobenej ochromeným dopytom po nových vozidlách. Podľa Diessa to bude viesť k tomu, že nie všetky z...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 08:31:33 - Feat.: - Title: Slabý úvod roka pre motor ekonomiky. Zahraničný obchod sa prepadol najhlbšie za takmer štyri roky 02 - Modified: 2024-05-03 13:14:57 - Feat.: - Title: Čínske automobilky podľa Bruselu neposkytli dostatok údajov na preverenie dotácií, môžu čeliť clu 03 - Modified: 2024-04-30 06:25:42 - Feat.: - Title: Skupine Volkswagen klesol prevádzkový zisk aj predaj áut 04 - Modified: 2024-04-24 14:00:02 - Feat.: - Title: Vyššia o desiatky percent: Spotreba áut na papieri nezodpovedá realite, ukazuje štúdia 05 - Modified: 2024-04-19 16:59:34 - Feat.: - Title: Rošáda Francúzov je na konci. Trnavské trio je kompletné, vyžiadalo si stovky miliónov aj prepúšťanie
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
09. máj 2024 14:47