StoryEditor

Dopyt po luxusnom tovare rastie vďaka kupcom z Ázie

26.10.2020, 23:00

Prvýkrát od vypuknutia pandémie rastú francúzskej značke Hermes tržby. Na pozitívnom výsledku sa však podieľajú predovšetkým zákazníci v Ázii, v Európe sa zatiaľ návrat do čiernych čísel nekoná. Aj napriek tomu to podľa analytikov vyzerá, že sa dopyt po luxusnom tovare pomaly uzdravuje. Vo štvrťročných výsledkoch tržieb vidí nádej aj skupina LVMH.


Nadšencov do drahých značiek znovu chytila chuť míňať a priemysel s luxusným tovarom je späť v pln...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-29 22:00:00 - Feat.: - Title: O úlohe zamestnávateľov v súčasnej situácii 02 - Modified: 2024-05-29 11:00:00 - Feat.: - Title: Spolumajiteľ Pixel Federation odišiel na sabatikal: Nie som fanúšik work-life balance, občas treba zatnúť zuby a zamakať 03 - Modified: 2024-05-23 06:00:00 - Feat.: - Title: IKEA, Spotify, Nokia či LEGO. Pozreli sme sa, ako vznikli legendárne názvy slávnych spoločností 04 - Modified: 2024-05-22 13:00:00 - Feat.: - Title: FOTO Párkom odzvonilo. Český podnikateľ leje do rožkov sviečkovú a dobýva benzínky po celej krajine 05 - Modified: 2024-05-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Bezostyšné návraty ukazujú, že sme vo veku drzosti
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
01. jún 2024 16:47