StoryEditor

Veľké značky majú v Číne problémy pre podporu Ujgurov

30.04.2021, 00:00
290 miliónov eur H&M vlani zarobila v Číne.

Švédska odevná značka H&M čelí ťažkostiam na čínskom trhu. Dôvodom je kritika porušovania práv menšinových Ujgurov. V reakcii na to úplne zmizol tovar tejto spoločnosti z čínskych internetových obchodných platforiem. Na bojkot značky vyzvali niektorí používatelia sociálnej siete Weibo a spoluprácu s ňou, aj s firmou Nike prerušili najmenej dve čínske filmové hviezdy. Do problémov sa dostali aj značky Adidas a Puma. Reťazec H&M sa však rozhodol, že chce získať dôveru čínskych zákazníkov späť. Nie je sa čomu čudovať...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-29 22:00:00 - Feat.: - Title: O úlohe zamestnávateľov v súčasnej situácii 02 - Modified: 2024-05-29 11:00:00 - Feat.: - Title: Spolumajiteľ Pixel Federation odišiel na sabatikal: Nie som fanúšik work-life balance, občas treba zatnúť zuby a zamakať 03 - Modified: 2024-05-23 06:00:00 - Feat.: - Title: IKEA, Spotify, Nokia či LEGO. Pozreli sme sa, ako vznikli legendárne názvy slávnych spoločností 04 - Modified: 2024-05-22 13:00:00 - Feat.: - Title: FOTO Párkom odzvonilo. Český podnikateľ leje do rožkov sviečkovú a dobýva benzínky po celej krajine 05 - Modified: 2024-05-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Bezostyšné návraty ukazujú, že sme vo veku drzosti
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
31. máj 2024 10:15