Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
06.11.2017, 00:00

Facebook nad bilbordy

Politici museli za svoje prezentácie platiť, ak teda nechceli skončiť v nudnom Prieskumníkovi.

Facebook nad bilbordy
Zdroj: Reuters

Otrepaný fór pri župných voľbách hovorí – vyhrá ten, kto má viac fejsbúkových priateľov. Skutočnosť, že na kreslo predsedu samosprávneho kraja postačí pár tisíc hlasov, nie je nová. Špecifikom piatych župných volieb bol však nielen zvýšený záujem verejnosti

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.