Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
16.04.2019, 00:00

Hurá, konflikt!

Ak sa chcete dozvedieť čokoľvek o nedostatkoch hociktorej firmy, treba sa opýtať priamych konkurentov.

Hurá, konflikt!
Zdroj: Ľubomír Kotrha

Kdesi v strednej Európe bezducho dvíhajú cvičení poslanci ruky podľa palca spoločného spravodajcu. Aspoň jedna ruka však pomáha, hoci ju nevidieť – ako to kedysi pomenoval Adam Smith. Porovnávacia reklama patrí k najviditeľnejším znakom konkurenčného boja a mohlo by jej byť viac, lebo ak sa chcete dozvedieť čokoľvek o nedostatkoch hociktorej firmy, treba sa opýtať priamych konkurentov. Napriek všetkému však nie je letáková vojna Lidlu a Billy o pocitoch, ale o tvrdých faktoch. K spotrebiteľovi sa dostáva síce skratkovitý, ale dôležitý odkaz, ktorý môže zohľad

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.