Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyKto by staval cesty, keby nebolo štátu? – pýta sa už tradične etatista. Kto by zachraňoval Váhostav na úkor malých dodávateľov, keby nebolo štátu? – kontruje klasický liberál. Debata o zodpovednosti za budovanie základnej infraštruktúry je síce zaujímavá, no teoretická.
Spoločenská zmluva predpokladá, že investorom bude vláda. Diskusia smeruje k tomu, ako zabezpečiť, aby sa verejnú objednávku konečne podarilo zrealizovať.
Hoci to v materiáli Útvaru hodnoty za peniaze nie je priamo napísané, vyzerá to, že významnou prekážkou sú ministri, ktorí mali všeličo, len koncepciu nie. Aj preto sa často stavalo naslepo. A tiež neefektívne.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 62% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.