StoryEditor

Zlatý štandard Smeru

07.01.2020, 23:00
Dôležitejšie než to, koľko sa minie na kampaň, je, kto to platí a čo za to chce.

Hovorí sa, že prvá kampaň Smeru stála 284 miliónov korún. Ak je to tak, vtedajší zákonný limit prekročila skoro 24-násobne. Jej šéf Fedor Flašík vtedy povedal, že seriózna kampaň sa nedala urobiť za menej ako 100 až 150 miliónov korún. Ak strany na niečom nešetria, sú...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-27 23:00:00 - Feat.: - Title: Čaká sa na objav. Čo bude prelomová zbraň, ktorá rozhodne vojnu na Ukrajine? 02 - Modified: 2024-03-25 10:01:42 - Feat.: - Title: TROŠKA TROSKA: Slovensko bude mať pokoj, ak bude mať funkčné zdravotníctvo 03 - Modified: 2024-03-13 21:13:27 - Feat.: - Title: Populačný kolaps nie je sci-fi. Pokles plodnosti je možno najdôležitejší trend našej doby 04 - Modified: 2024-03-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako pokrokári zničili drogami mesto Portland. Je ako dystopický prízrak 05 - Modified: 2024-02-22 09:00:00 - Feat.: - Title: TROŠKA TROSKA: Martina a Peter by mohla byť zábavná reality show, avšak toto je realita
menuLevel = 2, menuRoute = komentare/komentare-hn, menuAlias = komentare-hn, menuRouteLevel0 = komentare, homepage = false
25. apríl 2024 03:00