Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
08.01.2020, 00:00

Zlatý štandard Smeru

Dôležitejšie než to, koľko sa minie na kampaň, je, kto to platí a čo za to chce.

Zlatý štandard Smeru
Zdroj: TASR/Martin Baumann

Hovorí sa, že prvá kampaň Smeru stála 284 miliónov korún. Ak je to tak, vtedajší zákonný limit prekročila skoro 24-násobne. Jej šéf Fedor Flašík vtedy povedal, že seriózna kampaň sa nedala urobiť za menej ako 100 až 150 miliónov korún. Ak strany na niečom ne

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.