Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
29.01.2020, 00:00

Kotlebovci, koblihy a Kulturblog

Bilbordy sú ako kobercové bombardovanie: zasiahnu aj tých, ktorých nemajú.

Kotlebovci, koblihy a Kulturblog
Zdroj: Ľubomír Kotrha

Dojmy z predvolebných kampaní zväčša miznú po zverejnení výsledkov exit pollov. Výjavy z bilbordov však občas uviaznu v kolektívnej pamäti: Mečiarova švajčiarska krajina nášho srdca, holé zadky Smeru či Béla Bugár a Lucia Žitňanská, ktorí si predstavovali vládu bez Smeru. Politický marketing je však čoraz sofistikovanejší.

Online priestor umožňuje presnejšie zacielenie komunikácie, personalizáciu posolstiev a lepšie vyhodnotenie dát.

Aj pri bilbordoch môžete použiť moderné metódy a vyhodnocovať počet impresií či afinitu, no vo svojej podstate sú ako kobercové bombardovanie: zasiahnu aj tých, ktorých nemajú. Ich zmyslom je dostať politika či stranu do povedomia (alebo skôr do podvedomia) voliča.

89% zľava na predplatné

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.