StoryEditor

GLOSÁR TÝŽDŇA: Potrebujeme reklamu

24.03.2011, 23:00

O hokejovom šampionáte sa už napísalo veľa. Slováci si už prečítali o obsadených bratislavských hoteloch, ktoré sú príliš skromné, než aby priznali, že majú o tržby postarané. Takisto sa písalo o chýbajúcej propagácii tohto hokejového sviatku. Hoci je už za dverami, na uliciach Bratislavy a Košíc nevidno ani najmenšie náznaky, že sa niečo chystá. Akoby sa usporiadatelia a podnikatelia zľakli šance. A pritom práve opak je pravdou. Zopár nadnárodných reťazcov, a dokonca aj mobilný operátor využili majstrovstvá na propagáciu vlastného biznisu a zvýšenie tržieb. Vyhlásili súťaže o hokejové lístky, ktoré im však usporiadateľ nedovolil takto ponúkať. A potom, že majstrovstvá nikto nepropaguje.

Sedem desiatok zahraničných firiem, viac ako 12-tisíc pracovných miest a dve miliardy investícií sľubuje na tento rok Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu. Oproti vlaňajšku ide vskutku o ambiciózny cieľ, nad ktorým drží patronát minister hospodárstva Juraj Miškov. Ten môže pri lákaní investorov na Slovensko využiť svoje schopnosti, ktoré kedysi nadobudol v reklamnej agentúre MUW Saatchi & Saatchi. Nejaké výsledky už dokonca aj vidieť. Z americkej roadshow Slovensku slávnostne priniesol až 2 500 nových pracovných miest. Škoda len, že väčšinu z nich by firmy ako IBM či At&t vytvorili aj bez jeho intervencie. Pán minister tak zatiaľ robí reklamu len sám sebe.

menuLevel = 2, menuRoute = komentare/komentare-hn, menuAlias = komentare-hn, menuRouteLevel0 = komentare, homepage = false
19. apríl 2024 19:53