Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Nie je náhoda, že volebným programom kandidátov na kreslo župana Bratislavského samosprávneho kraja dominuje doprava. A keďže veľké projekty vyzerajú pri prezentácii lepšie ako asfalt, kandidáti viac predávajú tie. Pravda však je, že kvalita dopravy v kraji sa začína a končí práve na jeho cestách.

Cestná daň má chybu

Bratislavský samosprávny kraj sa stará spolu o 511 kilometrov ciest druhej a tretej triedy. Časť z nich patrí k najvyťaženejším úsekom v republike. Medzi Račou a Svätým Jurom možno napríklad napočítať 15-tisíc áut denne. Pritom existujú aj župy, kde má najzaťaženejš

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.