StoryEditor

Doprava integruje

Župné voľby 2013

Nie je náhoda, že volebným programom kandidátov na kreslo župana Bratislavského samosprávneho kraja dominuje doprava. A keďže veľké projekty vyzerajú pri prezentácii lepšie ako asfalt, kandidáti viac predávajú tie. Pravda však je, že kvalita dopravy v kraji sa začína a končí práve na jeho cestách.

Cestná daň má chybu

Bratislavský samosprávny kraj sa stará spolu o 511 kilometrov ciest druhej a tretej triedy. Časť z nich patrí k najvyťaženejším úsekom v republike. Medzi Račou a Svätým Jurom možno napríklad napočítať 15-tisíc áut denne. Pritom existujú aj župy, kde má najzaťaženejšia cesta štyrikrát menej...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2005-09-20 15:05:00 - Feat.: 0 - Title: Najvyššie čisté predaje OPF dosiahol Tatra Asset Management
01 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár) 02 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 03 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 04 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 05 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú
menuLevel = 2, menuRoute = komentare/komentare-hn, menuAlias = komentare-hn, menuRouteLevel0 = komentare, homepage = false
25. apríl 2024 02:42