11.10.2017, 00:00

Keď v banke získate tipy, ako šnurovať topánky

Pridaná hodnota udrží kamenné pobočky pri živote aj v budúcnosti.

Andrej Zaťko
Zdroj: Peter Mayer

Pamätáte si ešte na svoju prvú „tri tri desinu“? Mnohí určite, pretože Nokia bola dlhé roky takmer neohrozeným lídrom v segmente mobilných telefónov. A jej fenomenálny pád je dnes pre mnohých manažérov výstrahou. Nokia je ukážkovou obeťou revolučného technologického pokroku, na ktorý nereagovala správne. Jej manažment považoval prvú verziu iPhone za krok vedľa. Spoločnosť Apple je dodnes fenomén. Na obranu Nokie treba povedať, že svetlo sveta uzreli mnohé nádejné inovácie, ktoré sa nakoniec nepresadili. Veď kto z vás používa blue ray disky namiesto CD, USB kľúčov či SD kariet?

Technologický pokrok dramaticky mení spôsob, ako nakupujeme, komunikujeme alebo prijímame informácie. Vyzerá byť už len otázkou času, kedy nám nákupy začnú voziť drony, chladnička si sama objedná chýbajúci tovar, alebo nás budú voziť autonómne autá. A nielen tieto segmenty služieb počúvajú svojich zákazníkov. Aj tradične konzervatívny sektor bankovníctva musel naskočiť na vlnu technológií. Pred pár rokmi si asi nikto nedokáza

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.