Priplatili by ste si za to, že vám čašník prinesie kávu alebo obed rýchlejšie? Že vám taxík príde o pár minút skôr? Že nebudete v samoobsluhe stáť rad pri pokladni? Alebo naopak, čo keby ste si museli priplatiť, aby ste nečakali, alebo vás nepredbiehal niekto, kto dá viac? Za úplne rovnakú kávu, rovnaký obed, alebo rovnaký taxík, len preto, že chce kaviarnik, taxikár alebo obchodník trochu viac zarobiť. Väčšina ľudí by to v reálnom svete odmietla ako absurdné, vo svete internetu sa však presne toto chystá. Operátori sa snažia presadiť, aby mohli od svojich platiacich zákazníkov chcieť v

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.