Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Asi ste si tiež všimli, že Nouriel Roubini už v médiách nie je tak často, ako to bývalo pred dvoma či troma rokmi, o čase vrcholiacej krízy nehovoriac. To isté platí o menách ako Jim Rogers či Marc Faber (a našli by sa ešte zástupy ďalších). Ak sa niekto z nich objaví, v lepšom prípade nájde nejaký originálnejší spôsob vyjadrenia toho, že všetko podľa nich nakoniec aj tak dopadne hrozne zle.

Chýba sebakritika

Sám som ich prestal sledovať. Nie preto, že ich „predikcie“ nevyšli a ani vzdialene sa k realite nepribližujú

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Súvisiace články

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.