StoryEditor

Doprava integruje

Župné voľby 2013

Nie je náhoda, že volebným programom kandidátov na kreslo župana Bratislavského samosprávneho kraja dominuje doprava. A keďže veľké projekty vyzerajú pri prezentácii lepšie ako asfalt, kandidáti viac predávajú tie. Pravda však je, že kvalita dopravy v kraji sa začína a končí práve na jeho cestách.

Cestná daň má chybu

Bratislavský samosprávny kraj sa stará spolu o 511 kilometrov ciest druhej a tretej triedy. Časť z nich patrí k najvyťaženejším úsekom v republike. Medzi Račou a Svätým Jurom možno napríklad napočítať 15-tisíc áut denne. Pritom existujú aj župy, kde má najzaťaženejšia cesta štyrikrát menej...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2005-09-20 15:05:00 - Feat.: 0 - Title: Najvyššie čisté predaje OPF dosiahol Tatra Asset Management
01 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 02 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 03 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 04 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 05 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy
menuLevel = 2, menuRoute = komentare/komentare-hn, menuAlias = komentare-hn, menuRouteLevel0 = komentare, homepage = false
06. máj 2024 19:17