Jaroslav Kmeť, štátny tajomník ministerstva dopravy. FOTO: Lenka Imrichova
Ak by sme chceli byť druhé Rakúsko, museli by sme najskôr predbehnúť bratov Čechov.
Keď človek vidí v diaľke cieľ, sústredí sa naň ako na jediný záchytný a určujúci bod a často nevenuje pozornosť prítomnému okamihu, lebo tam niekde pred ním sa nachádza ideálny stav vecí. Na ministerstve dopravy nám mimoriadne záleží, aby železničná doprava na Slovensku fungovala aspoň tak dobre ako v okolitých štátoch. Ak by sme chceli byť v tejto oblasti druhé Rakúsko, ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-05-16 06:58:53 - Feat.: 0 - Title: Požiadavky na vlaky sú vysoké. Nad nimi sú len lietadlá a kozmické lode (rozhovor)
02 - Modified: 2022-05-20 16:27:23 - Feat.: 1 - Title: Sulík chce mať vodíkové vlaky už o dva roky. Odborníci to vidia inak
01 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy
02 - Modified: 2024-04-29 22:17:58 - Feat.: - Title: Dôležitý dopravný uzol na severe mieri k míľniku. Kľúčový most však blokuje stanica miestneho podnikateľa
03 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy
04 - Modified: 2024-04-28 22:00:00 - Feat.: - Title: Dôležitý dopravný uzol na severe mieri k míľniku. Kľúčový most však blokuje stanica miestneho podnikateľa
05 - Modified: 2024-04-30 05:23:24 - Feat.: - Title: Obchvat Žiliny či 160-ka do Košíc. Toto sú najdrahšie projekty, ktoré nám pomohol zaplatiť Brusel