StoryEditorVizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli
Do celoročného finále nik nepostupuje.
Kategória Vizuál býva v Hodnotení Stratégií vždy silná. Porota dostala v auguste na stôl 6 prác. Jej hodnotenie však bolo striedme. Nikoho neposunula do finále. ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-11 10:21:46 - Feat.: 0 - Title: Social media: Kategórii dominoval Attila Végh so svojou vysnívanou reklamou na toaletný papier
02 - Modified: 2023-09-11 10:05:52 - Feat.: 0 - Title: Media: Prémiový klient si žiada prémiový prístup. Alebo VIP vizitku
03 - Modified: 2023-09-11 10:05:13 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Mám chuť zavolať na infolinku a znovu si vypočuť ich šialenú čakaciu pieseň, odkazuje Jaro Vígh
04 - Modified: 2023-09-11 10:04:26 - Feat.: 0 - Title: Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú
05 - Modified: 2023-09-11 08:41:25 - Feat.: 0 - Title: Online reklama: Legenda sa vracia so skvelými bodmi
06 - Modified: 2023-09-11 08:16:03 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Najvyššie body získal Láskyplný piatoček
01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety
02 - Modified: 2024-03-22 08:22:01 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO: Krátke kontrakty sú chorobou nášho biznisu, agentúry sú nonstop pod tlakom
03 - Modified: 2024-03-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre
04 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov
05 - Modified: 2024-03-01 09:35:38 - Feat.: - Title: Vychovala ich nemocnica: deti s rakovinou sa v novej kampani menia na hiphoperov