ADMA názor - zástupcovia marketingových agentúr.
StoryEditorKtoré dáta rozhodujú pri výbere influencera? A prečo je stále najdôležitejší prirodzený obsah? (anketa Stratégií s členmi ADMA)
- Rozhoduje počet followerov, cieľová skupina alebo priamo hodnoty samotného influencera? Akú hodnotu majú demografické údaje a parametre konkrétnej značky?
- Daniel Feranec: Stále platí, že influencerov potrebujete sledovať a poznať, aby ste spolu vedeli vymyslieť obsah, ktorý je prirodzený.
- Michaela Stareková: Pri výbere influencera sa v prvom kroku zameriavame na to, aby korešpondoval so značkou a bol s ňou stotožnený.
- Martin Rajec: Všímame si množstvo reklamného obsahu, ale aj prípadné spolupráce s inými značkami. Ak ich oslovujeme viacero, snažíme sa vyberať rôznorodo, a teda aby sa nestalo, že piatimi rôznymi influencermi oslovíme prakticky jedno publikum.
- Barbora Jozefíková: Pri výbere influencera do kampane sa pozeráme primárne na jeho kategóriu, štýl i rukopis, pridanú hodnotu pre značku a až potom na čísla: reach, interakcie.
Kitti Pastoreková
Social Media Specialist
Elite/Monday Lovers
V prvom rade sledujeme to, ako sa hodí k našej značke. Hneď na začiatku sa vyhýbame profilom, ktoré pôsobia ako „teleshopping“ a sú presýtené spoluprácami. Dôležité je zloženie publika na základe demografie a dávame si pozor na to, aby mali reálnych, a nie nakúpených sledujúcich.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
02 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov
03 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo
04 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte
05 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera