Existuje love brand alebo je to marketingový nezmysel?
StoryEditor

Ako budovať značku, ktorú budú zákazníci milovať?

09.10.2023, 16:43
Autor:
lezlez
  • Stratégie Fórum je pokračovateľom úspešnej konferencie zameranej na český a slovenský mediálny a marketingový trh LOTE (Living on the edge).
  • Prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu. Konferencia je určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. A tiež všetkým, ktorým záleží na vlastnom biznise. 
  • Marketéri vedia, aké zásadné je poctivo a konzistentne budovať svoju značku. Odmenou je lepší predaj, vyšší zisk ale aj titul love brand. Naozaj to existuje? Alebo ide o marketingový nezmysel? 
  • Kompletný program si môžete pozriet na tomto linku. 
  • Lístky na konferenciu sú stále k dispozícii. 

Odborná konferencia Stratégie Fórum bude po prvýkrát vo svojej histórii prebiehať na troch pódiách súčasne. Experti mediálneho a marketingového priemyslu prinesú svoje know how, skúsenosti a zručnosti na Digitálnom, Marketingovom a Mediálom pódiu.

19. októbra 2023 sa na Národnom futbalovom štadióne v Bratislave stretne v diskusiách viac ako 80 odborníkov, zástupcov agentúr, médií, značiek, konzultantov či kreatívcov. 

Na stage "Marketing power" budeme hovoriť aj o budovaní brandov a o snahe priblížiť ich méte nazývanej love brand. 

Love brand je značka, s ktorou sa cítime emocionálne prepojení a vďaka tomuto putu u nej nakupujeme častejšie ako u jej konkurentov. Sme k nej lojálni, obdivujeme ju, je skrátka, súčasťou našich životov. 

Niektorí marketéri sú však presvedčení, že love brand je totálny nezmysel, pretože tento termín nemá oporu v žiadnej empirickej štúdii. 

Tak prečo sa vlastne značky snažia dosiahnuť tento cieľ a chcú byť milované? Pri žuvačkách, energetických nápojoch, móde či šperkoch, teda pri biznise založenom na emóciách, by sa to ešte dalo pochopiť. Ale môžu byť love brandmi aj banky, poisťovne, dodávatelia energií? 

Snaha o titul "love brand" je hlavne o poctivom budovaní značky. Lebo kto by si už len nechal vytetovať na kožu logo operátora (práve tetovanie je vraj dôkazom, že love brandy skutočne existujú)?

O postupoch pri budovaní značiek, ich imidžu, dobrého mena, reputácie ale aj o tom čo sa deje, keď sa vysnívaný "love" mení na "hate" a ako správne uchopiť krízovú komunikáciu, budeme debatovať na konferencii Stratégie Fórum. 

Buduje sa love brand iba navonok alebo je nevyhnutné ho stavať aj vo vnútri firmy - ako vám to funguje vrámci employer brandingu - aké sú nástrahy a výzvy v internej komunikácii? A ako zo svojich zamestnancov urobiť ambasádorov, ktorí budú šíriť dobré meno navonok? 

Povedia naši hostia konferencie Stratégie Fórum: 

  • Ivana Zelizňáková, riaditeľka odboru marketingu SPP
  • Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ Kofola ČeskoSlovensko
  • Martin Woska, Group Creative & Strategy Director, TRIAD
  • Tereza Molnár, šéfka marketingu a CX​ 365.bank
  • Soňa Lexmanová, Managing Director SKPR Strategies, prezidentka Asociácie public relations SR

 

Kompletný program si môžete pozriet na tomto linku. 

Lístky na konferenciu sú stále k dispozícii. 

 

 

01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2024-03-04 15:04:46 - Feat.: - Title: 365.bank dáva "Deň k dobru" a dočasne mení logo na 366 03 - Modified: 2024-03-26 09:37:53 - Feat.: - Title: Cez THREADS sa dostanete bližšie k publiku. Má to aj svoje „ALE“ 04 - Modified: 2023-12-19 09:33:21 - Feat.: - Title: TRIAD má novú COO, stala sa ňou Katarína Poláková 05 - Modified: 2023-11-28 10:30:29 - Feat.: - Title: Creative Fast AID: Rýchle generovanie konceptov pre značky i neziskovky pomocou AI
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 23:44