StoryEditor

Za našou komunikáciou je jasná logika. Chceme sa stať jednotkou medzi dodávateľmi elektriny

08.12.2023, 11:21
  • SPP nedávno spustil svoju novú kampaň Digitálna očista, ktorú pripravila agentúra THIS IS LOCCO.
  • Prečo ako najväčší slovenský dodávateľ oboch energií – plynu a elektriny – vyzýva ľudí k šetreniu a ako im v nastavovaní komunikácie pomáha „neurobehaviorálny“ prístup?
  • Aj o tom v rozhovore pre Stratégie hovorí marketingová riaditeľka SPP Ivana Zelizňáková.

SPP má novú reklamnú agentúru THIS IS LOCCO aj PR agentúru Media Central. Ako ste s ich prácou spokojní?

Zatiaľ sme veľmi spokojní, ale neviem, ako sú oni spokojní s nami a s množstvom práce, ktorú od nás dostávajú (smiech). Posledné dva-tri roky máme totiž veľmi silnú komunikáciu. Veľa vecí potrebujeme urobiť ASAP. Zdá sa mi však, že s našimi novými agentúrami máme spoločnú DNA, našli sme parťákov, ktorí nám rozumejú.

Chemistry mítingy vám teda vyšli?

My sme ich ani nerobili. Ale páčilo sa nám, ako kreatívne vypracovali naše zadania. V budúcnosti chemistry určite do výberového procesu zaradíme, je to dôležitá substancia výberu.

Media Central je agentúra, ktorá funguje pod vedením skúsenej Heleny Tomkovej. Prečo je táto agentúra pre vás dobrým partnerom?

Vedia vynikajúco pracovať so zadaním a svoje texty pripravujú „na prvú“. V prostredí SPP sa pohybujem 15 rokov a asi nikdy sme nemali takú agentúru, ktorej by sme dali zadanie a o 24 hodín nám prišiel text, do ktorého musíme zasiahnuť iba minimálne. Vedia dodržať termíny, majú dobrú líderku, skvelý je aj Michal Hošták.

Nedávno im do „majiteľského“ tímu pribudla Eva Babitzová, ktorá má dlhoročné skúsenosti s médiami a novinármi. Veľmi sme si spolu sadli, máme na obidvoch stranách výborne poskladané tímy, ktoré si vedia rýchlo porozumieť.

O THIS IS LOCCO ste po tendri povedali, že sú to superstar slovenskej reklamy. To stále platí?

Áno, keď sme ich prvýkrát čakali, tak sme im takmer prestreli červený koberec (smiech).

S akými očakávaniami ste išli do spolupráce a aká je realita?

THIS IS LOCCO sú absolútnou špičkou v kreatíve. U nich to nefunguje tak, že by sme zadali brief a dlho čakali, čo „vypľujú“. Oni idú doslova „in medias res“. Už keď sa rozprávame o téme, tak im idú myšlien...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-11-13 09:28:00 - Feat.: - Title: Digitálna očista je ústrednou témou novej komunikácie SPP 02 - Modified: 2023-10-09 14:43:57 - Feat.: - Title: Ako budovať značku, ktorú budú zákazníci milovať? 03 - Modified: 2023-09-11 10:37:34 - Feat.: - Title: Vizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli 04 - Modified: 2023-09-06 10:12:54 - Feat.: - Title: Zástupcovia top zadávateľov: Snažíme sa naplno využívať potenciál AI, virtuálnej reality a nových sociálnych sietí 05 - Modified: 2023-05-31 11:44:23 - Feat.: - Title: Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 12:17