Pri rozdeľovaní ciest nedomysleli peniaze
Na cesty nie sú peniaze, počúvajú vodiči každý rok. Problém treba hľadať aj vo financovaní krajov a samospráv.
Na cesty nie sú peniaze, počúvajú vodiči každý rok. Problém treba hľadať aj vo financovaní krajov a samospráv.
Aj keď sú stavitelia radiály vysúťažení, čakať sa bude ešte minimálne šesť mesiacov.
Na chýbajúcu štúdiu sa Železnice odvolávali pri otázkach, prečo nemodernizujú chátrajúcu infraštruktúru v hlavnom meste.
V havarijnom stave sú desiatky mostov a stovky kilometrov ciest. Bývalý splnomocnenec vlády pre rýchlostné cesty Igor Janckulík pochybuje, že zvýšený balík peňazí bude stačiť na viditeľné zlepšenie ciest.
Motoristi dostanú na budúci roku viac ako 28 kilometrov nových diaľnic. Necelých 60 kilometrov rýchlostných ciest zasa začnú stavať.
Nová podpora má za cieľ nakopnúť záujem o nové autá na elektrický pohon, ale aj rozvinúť dopravnú infraštruktúru na Slovensku.
Dopravu z juhu Slovenska do hlavného mesta budú prerieďovať aj lode. Plánovaný projekt sa volá Dunajbus a podporujú ho obce, župa i ministerstvo.
Na Moste SNP, ktorý cez Dunaj spája Petržalku s centrom hlavného mesta, sa objavili diery a hrdzavé časti konštrukcie.
Vlaky musia mimoriadne spomaľovať na takmer stovke miest po celom Slovensku.
Do preplnených vlakov RegioJetu na juhu Slovenska sa hrnú ďalšie státisíce cestujúcich. Rezort dopravy sľubuje urýchlené riešenie.
Na diaľnici medzi Bratislavou a Košicami chýba rozostavať posledných 13 kilometrov. Problémové bude ich financovanie.
Slovensko-talianskemu zhotoviteľovi úseku diaľnice s tunelom Višňové sa vyhrážajú vypovedaním zmluvy. Ak by k tomu v praxi prišlo, stovky miliónov z eurofondov by boli v ohrození.
Prípravné práce na najdlhšom tuneli na Slovensku odštartoval ešte Vladimír Mečiar.